Tilbage
Curriculum Vitae
Jeg er ambitiøs, videbegærlig, detaljeorienteret, og taktisk.
PROFIL
Jeg har 23 års erfaring med udvikling af grafiske løsninger, de sidste 8 år primært med fokus på digitalt design, digital strategi og projektledelse af digitale kampagner. Jeg holder mig opdateret på digitale medier og hvis der er én ting som fylder mit passionshjerte, så er det, at skabe markante resultater via digitale medier.
2018-d.d: WAVES Shoppingcenter, Digital Marketingkoordinator
Ansvarsområder:
’
- Ansvar og udarbejdelse af strategi i forhold til den digitale købsrejse
- Tilrettelæggelse af film: idé, eksekvering, SEO optimering, etc.
- Eksekvering af egne mindre film: optagelse, redigering, taktisk, opslag, etc.
- Kampagnestyring af digitalt budget på mere end 1 mill.: idé, taktisk, opfølgning, etc.
- Udarbejdelse og eksekvering af content marketing strategi, med fokus på Google/Youtube og SoMe
- Opfølgning på alle digitale aktiviteter via Google Analytics og Hotjar.
- Ansvar for al community management: Facebook, Instagram, Youtube, nyhedsbreve, app, etc.
- Ansvarlig for butikkers interne budgetter
- Ansvar for strategien bag flere permission, downloads, fans og følgere
2016-2018: Pasjon, selvstændig digital grafiker / webdesigner
Ansvarsområder:
’
- Udarbejdelse af websites til b.la.: Anders Matthesen, WAVES Shoppingcenter, Linse Kessler, DAB Bolig, Nomeco, Alzheimer foreningen etc.
- Udarbejdelse af digitalt materiale i alle former
- Projektledelse og eksekvering af digitale kampagner i forbindelse med Linses B&B: web, nyhedsbreve, SoMe
- Strategiske projekter i forbindelse med den digitale købsrejse
2013-2015: youneed:us, digitalt bureau
Ansvarsområder:
’
- Design og UI/UX af websites til b.la. DAB Bolig, Haribo, Bauhaus, Deloitte, Femina, FEI og mange andre
- Udarbejdelse af digitalt kampagnemateriale: banner, SoMe billeder, SoMe film, nyhedsbreve, online magasiner, etc.
- Udarbejdelse af fysisk marketingsmateriale: flyers, magasiner, etc.
- Deltagelse i workshops med kunder og strategisk sparring til design proces.
1999-2013: Lokalaviser
Ansvarsområder:
’
- Udarbejdelse af annoncer til virksomheder
- Sparring med avisens kunder om annoncer
IT / systemer
- Adobe pakken
- WP og Umbraco
- Mailchimp
- Screenflow / Premiere Pro ( let )
- Google Analytics
- Storybase (søgeordsanalyser)
Se udvalgte blogindlæg her:
82,74% kommer via mobilen, så...
👉 Se min portfolio HER
👉 Se anbefalinger HER
KURSER
- Dec 2015: UX design - Softworld
- Jan-mar 2016: Akademiuddannelsen - Brugervenlighed og Grafisk Design - Itucation - læs mere her
- Aug 2019: Content Marketing - Bigum&Co
- Sept 2019: Videokursus, Thomas Martinsen
- Feb 2020: Facebook/Instagram, Tanya Dick
FRITID
Jeg er 48 år og har 2 dejlige børn. Min fritid bruger jeg på at opdatere mig på de nye digitale tendenser. Hvis jeg skal væk fra skærmen elsker jeg at spille golf og nyde naturen. Så det er blevet til et par golfture til Sverige, Himmerland og Spanien. Derudover bruger jeg selvfølgelig tid sammen med mine børn og på deres interesser, som er fodbold og dans. Jeg ELSKER dyr og har haft alt lige fra mus til undulater, hund, kaniner og 2 heste.